Alaino Gilleso „Padiglioni“ stalas įkvėpimo semiasi iš legendinio Barselonos paviljono, kurį sukūrė Mies van der Rohe.Šio stalo pagrindinis taškas yra pagrindas, sudarytas iš trijų asimetrinių elementų, kurių kiekvienas turi tam tikrą formą ir yra išdėstytas akivaizdžiai tsitiktinėje vietoje, kad kompozicija būtų vizualiai dinamiška.Būtent dėl asimetriško pagrindo charakterio kiekvienas, kuris įdėmiai į jį žiūri,judėdamas aplink stalą pastebės, kad jis keičia savo išvaizdą, priklausomai nuo to, kokiu kampu yra stebimas.Taigi pagrindas yra svarbi stalo dalis, kurią pabrėžia viršus, kurio linijinė forma su smailėjančiu kraštu kontrastuoja su kojomis ir užbaigia bendrą vaizdą.Istorija apie meistriškai pasiektą pusiausvyrą ir kontrastus, kurie sąveikauja vienas su kitu, asimetriškas PADIGLIONI pietų stalas yra didžiausia Alaino Gilleso kūrybinių sugebėjimų ir BONALDO gamybos galimybių išraiška.